LiefdevoorLimburg

logo-liefde-voor-limburg

PR toerisme. In 2014 en 2015 deden we de PR voor Liefdevoorlimburg.nl waarvoor we Noord Limburg promoten in de pers. Ook begeleiden we de introductie van een fiets-route met Google Glass middels een persevent. Een selectie van de resultaten ziet u links op deze pagina (klik op de afbeeldingen voor vergroting).

Resultaten

Resultaten

        • Google Glass fietsroute in Arcen: Persevent met 20 journalisten, resulterend in grote artikelen in De Telegraaf, De Volkskrant, Metro, Brabants Dagblad, De Gelderlander, Zeeuwse Courant, Metro, De Limburger, PC Active en aandacht op L1 TV en Omroep Venlo
        • 2* Fietsroute in De Gelderlander (Maasduinen, Mookerhei)
        • Wandelroute in Brabants Dagblad
        • 1 pagina in Metro over wandelen & eten in Noord Limburg
        • 1 pagina in De Telegraaf, Wandelpagina,  over wandelen in Noord-Limburg
        • 1/2 pagina artikel over kasteel tuinen Arcen in magazine Landleven
        • 2 pagina artikel in Camper Magazine over kasteel tuinen Arcen
        • 1 pagina Dagblad de Limburger over Kasteel tuinen Arcen
        • 1/2 pagina in De Telegraaf over Carnaval in Venlo
        • 1/2 pagina in De Limburger over Carnaval in Venlo
        • Reportage Hart van Nederland over Carnaval in Venlo
        • Artikel over pretparken in Dagblad van het Noorden, Leidsch Dagblad en Gooi en Eemlander
        • 6 pagina artikel in Roots Magazine (Natuurparken)
        • Artikel over asperge-wandelroutes in Libelle
        • Item op Hart van Nederland over asperges in Noord Limburg
        • 1 pagina Artikel over Venlo in Brabants Dagblad en De Gelderlander
        • 1 pagina artikel over Steyl in Max Magazine
        • 3 pagina’s over streekprodructen in magazine Vers Uniek
        • 4 pagina artikel (fietsroute, champignonroute) in Nestor Magazine
        • Artikelen op o.a. rvk.nl, ouderenjournaal.nl, reiswereld.nl, pretwerk.nl
        • 1 pagina Fietsroute (Vergeten Oorlog)  in Algemeen Dagblad
        • 1 pagina over kloosterdorp Steyl in Katholieke Nieuwsblad
        • 4 pagina artikel in Toer Actief (Natuurparken)
        • 4 pagina artikel in Consumentgids Reizen (Natuurparken)
        • 1 pagina artikel over kloosterdorp Steyl in de kranten Brabants Dagblad, BN de Stem, Zeeuwse Courant, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, Turbantia.
        • 3 pagina artikel in Belgische krant Het Vrije Waasland
        • Weggeefactie voor Hotel Bildenberg in Avro Bode en Televizier
        • Weggeefactie voor Hotel Bildenberg in Puzzel Magazine
        • 4 pagina artikel in Bike & Trekking over mountainbiken in Noord Limburg
        • 2 pagina artikel in Primo Gids (Belgische TV Gids) over (kasteeltuinen) Arcen
        • 1 pagina over de geheimen van De Peel in o.a. Brabants Dagblad, De Gelderlander en Zeeuwse Courant
        • 1/2 pagina over de Knuppelbrug wandelroute in De Telegraaf
        • Totale Mediawaarde: € 910.000

Opbrengsten & kosten

Totale Media waarde: € 910.000

www.liefdevoorlimburg.nl